Лист №81/1-4 від 12.05.2017 щодо проекту Закону України "Про оперативно-розшукову діяльність" (реєстраційний №6284 від 04.04.2017)

Вихідні реквізити
№81
Відправник
ІнАУ, Інтернет Асоціація України
Отримувач
ВРУ, Верховна Рада України

Голові Комітету з питань законодавчого забезпечення правоохоронної діяльності

Кожем'якіну А.А.

 

Голові Комітету з питань бюджету

Павелку А.В.

 

Голові Комітету з питань запобігання і протидії корупції

Соболєву Є.В.

 

Голові Комітету з питань інформатизації та зв’язку

Данченку О.І.

 

Вих. №81

від «12» травня 2017 року

 

Щодо проекту Закону України

«Про оперативно-розшукову діяльність»

(реєстраційний № 6284 від 04.04.2017)

 

Інтернет Асоціація України (далі – ІнАУ), яка об’єднує понад 190 підприємств галузі інформаційно-комунікаційних технологій, висловлює Вам свою повагу та звертається з наступного приводу.

04 квітня 2017 року у Верховній Раді України за № 6284 зареєстровано проект Закону України «Про оперативно-розшукову діяльність» (далі – проект Закону).

Розуміючі імовірну важливість у разі наявності оперативної інформації про підготовку до вчинення злочину, який безпосередньо загрожує життю чи здоров’ю осіб, що беруть участь у масових заходах здійснення тимчасового припинення в окремо визначеному районі надання послуг зв’язку та передачі даних, зауважуємо наступне.

Припинення надання послуг зв’язку та передачі даних для невизначеного кола осіб, які користуються зазначеними послугами, може призвести до наступних основних негативних наслідків:

  • неможливості здійснити виклик служб екстреної допомоги населенню у разі негайної необхідності, зокрема, виклики швидкої медичної допомоги та пожежників;
  • неможливості здійснювати ділові транзакції за допомогою мережі передачі даних (мережі Інтернет), що може мати наслідком нанесення прямої або опосередкованої матеріальної або нематеріальної шкоди суб’єктам зазначених транзакцій;
  • неможливості здійснювати комунікації фізичними та юридичними особами, що може мати наслідком нанесення прямої або опосередкованої матеріальної або нематеріальної шкоди та репутаційних втрат суб’єктам зазначених транзакцій.

Таким чином, дії оперативних підрозділів щодо здійснення тимчасового припинення в окремо визначеному районі надання послуг зв’язку та передачі даних поряд з імовірними здобутками щодо попередження вчинення злочину можуть мати наслідком отримання збитків та нанесення шкоди необмеженому колу фізичних та юридичних осіб.

 

Пропонуємо з метою мінімізації отримання можливих збитків та нанесення можливої шкоди необмеженому колу фізичних та юридичних осіб забезпечити правову регламентацію процесу тимчасового припинення в окремо визначеному районі надання послуг зв’язку та передачі даних відповідним нормативно-правовим актом.

З огляду на склад суб’єктів, яких може стосуватись тимчасове припинення надання послуг зв’язку та передачі даних, доцільно такий нормативно-правовий акт затвердити рішенням Кабінету Міністрів України.

 

 

Додаток: Порівняльна таблиця до проекту Закону України «Про оперативно-розшукову діяльність»

 

 

 

З повагою,

 

Голова Правління

Інтернет Асоціації України                                                                               О. Федієнко

 

Прикріплені файли
Долучення Size
porivnyalna_tablycya_ord.docx 17.22 КБ